?? im confused!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vart ska du bo när du blir stor? hm..paris?berlin?london?
vad har du för kamera? canon 400d
åker du mycket skidor?nej, jag åkte alldeles för mkt när jag var liten.
har du fobi för nått? skåpbilar,garagehus&mörker
om du bara fick gå in i en ända affär i framtiden (ica räknas inte) vilken skulle det vara? no idea.
vad lyssnar du på för musik? kent,coldplay,the kooks,mando diao&oasis.
vart bor du? örebro
vilken klass går du i? nian
e du svensk? jaa det skulle man nog kunna säga
var shopppar du second hand? shoppar inte mkt 2hand, jag är sämst påre.
var får du din inspiration ifrån? folk jag ser på stan, tidningar, bloggar, streetstyle.
vilka bloggar är dina favvisar? framförallt dirtyglam&almah.
vad gillar du lisaplace, mysigtbruden och alla andra regnbågsbloggar? jag läser my's blogg, hon känns äkta, det är något lisa är långt ifrån.
hur ser livet ut om fem år? jag är RIK&bor i en storstad.
om du fick bo var du ville i hela världen var skulle du bo då? paris,london,berlin.
vad skulle du göra om du var kille för en dag? flirta, tonns.
vad har du för betyg i engelska? vg
vad gör du om 1 år? går på gymnasiet i örebro, karro sam, träffar kompisar&festar.
vilka bloggar är din favoriter? somsagt, almah&antonia.
vad har du för kamera? canon 400d
vad gör du i framtiden?  reser&pratar endast engelska, tonns of cash.
familj? lillasyster mamma pappa.
skola/utbildning? IESÖ, engelsk skola.
favoritintresse? shoppa,träffa kompisar,äta,fota,skriva.
längd? 175 cm?
favoritmat? lasange. eller macka med salami om saleen får välja! gärna fem stycken!
vad vill du göra efter gymnasiet? flytta till afrika och hjälpa,hjälpa&hjälpa..
favoritmärke? alexander wang!
favoritstad? paris,berlin eller london.
favoritbok? twilight serien!
favoritplagg? oversizetröjor.
är du kär? jag berättar när jag vet!
var vill du bo när du blir stor? london... eller NY. eller berlin,paris?
din största dröm just nu? fådenmanvillha.
vad är det finaste ordet du vet? påtagliget desperat. två ord. men ändå.
varför började du blogga? bored.
vad vill du bli när du blir stor? lycklig?
vad gillar du mest med dig själv (utseende och beteende) och minst med dig själv? +mina fräknar,mina ögon. -min kropp,hur jag beter mig och vilka jag faller för.
vad ska du göra i veckan? JULPYNTA!!!!!!!!!!!!!
har du varit i stockholm? ja.
har du pojkvän? eller när hade du det senast? nej, ett år senn ganska precis.
vem kysste du senast? HAHA. han skulle döda mig om jag skrev det.
har du några djur? JA! en underbar hund!
vad är det läskigaste du har varit med om? när man går ensam i mörker.
vad gör du om 2 år? pluggar?
hur gammal är du? 15, 1993. (y)
hur många besökare har du? förfå. men ni är underbara!!!!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0