MY/BFF//

jag vet inte om jag har skrivit om att världens bästa flicka ska flytta till kanada till hösten?
iallafall.
jag gråter såfort jag tänker på det. hon ska bo där i ett år, ett år är en jävla lång tid.
under ett år hinner man få 10 nya kärleksproblem, man hinner förlora 5 vänner och hitta 20 nya, man hinner köpa 100 nya plagg och åka till sthlm minst 15 gånger. ett år är en livstid. för typ två veckorsedan åkte hon till grekland och var där i en vecka, behöver jag säga att jag dog?
hannah betyder så otroligt mycket för mig. hon är liksom som som h2o. man bara MÅSTE ha det.
annars kan man inte andas.
hur ska jag kunna gå dag in och dag ut och veta att den ända vännen som aldrig svikit mig är på andra sidan jordklotet?
hur ska någon NÅNSIN kunna fylla ut mina söndags eftermiddagar som hon?
vem ska fälla blondin kommentarer och klaga på sitt liv och berätta om sina senaste klännings köp?
vems konstiga musiksmak ska jag skratta åt? och vem ska skicka bilder på tjejer med drömhåret och smala ben?
vem ska jag berätta om min gammla förälskelse som ger min konstiga signaler?
vem ska jag krama så hårt så hon inte får någon luft?
vem ska jag träffa bara en snabbis efter skolan? vem ska jag vara extremt onyttig med, vem fan ska ge mig stöd i min nyttiga diet, vem ska kalla mig lat och få mig att skratta tills jag får kramp i magen och lägger mig ner på golvet???

vem ska jag ringa och gråta hoss?
och vem ska jag ringa och säga ''jag ville bara höra din röst'' och tänka;
''tänk att hon är min och att hon lever,tänk att jag betyder något för henne.''

elinhjärtahannah
förevigt. åtta timmar på ett plan kan inte stoppa vår vänskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0