SAKER OM ELIN/THINGS ABOUT ELIN

jag heter Elin & är 15 år,  jag har en passion för kent, mando diao och winnerbäck, min teori varför jag gillar dessa låter något i stil med 'dom har meningsfulla texter, texter som jag kan relatera till' .
Jag har lätt för att bli beroende av olika saker, för vad som helst igentligen, bloggar,människor,mat,texter,filmer. allt.
jag går i en internationell skola och ska läsa sam/kultur till hösten.
Mina två bästa vänner ska flytta till olika världsdelar till hösten och jag kommer bli ensammast i svergie utan dom,
den ena flyttar till Afrika och den andra till Kanada, Hannah (!) som ska flytta till kanada kommer tillbaks efter ett år och Saleen som ska till Afrika vet man inte när hon kommer tillbaka, kanske aldrig, eftersom hon igentligen kommer från Kanada.
Jag har mitt barnbidrag till kläder dvs. 1100:- + ibland hjälp från mina älskade färäldrar,
Vi har ett sommarställe en 1h hemifrån där jag spenderar större delar av mitt sommarlov och många vackra vårhelger.
Jag beundrar medelklass tjejer med ofärgat hår med hög självkänsla och fina mörka ögonbryn.
kram.


Kommentarer
Postat av: elin.e

jag är också en sucker för beroenden som gör mej gott

2009-05-13 @ 22:28:07
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0