BACK-HOME-AGAIN


the classtrip was awefull/awesome/heartbreaking/extremly fun
gammla kärlekar vars ögon möts igen, alkohol som förstör kvällar och små tjaffs slutar i bråk
jag hörde att åtta av trettioen fann någon att kyssa, resten kramade säkert minst tolv,tretton stycken.
alla pratade om sina älskade, de saknade, de som de älskar eller bara tycker om.
själv vandrade jag omkring och trivdes extremt bra i all vår vänskap.
samanhållningen var helt otrolig förutom pojkar med höga röster som tog avstånd, vi andra dansade till kåtlåtar på fotbollsplanen och skakade rumpa i solnedgången tills våra tår var bortdomnade.
jag älskar min klass. en gång 9d, alltid 9d.

xxx elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0