this one is for you my love

hur kan man sakna någon så mycket ?
Det kändes som om någon tog tag i mitt hjärta och drog, drog hårt. drog tills varenda liten tråd av blod och kött brustit, drog tills väggarna ramlade in och tårarna var slut
jag visste inte, och hade aldrig kunnat gissa hur ont saknaden skulle göra, hur den skulle vända mig in-och-ut. hur jag på kvällarna skulle ligga i min breda säng, och känna mig halv, trasig, incomplete.
Hur jag skulle ligga där, och veta. att du var så långt ifrån mig och att det var minst nio månader kvar tills jag fick hålla om dig igen. tills jag fick skratta hysteriskt och gråta tillsammans över msn eller något annat töntigt forum .
Allt jag gör det här året är delvis för att fördriva ett år utan ett hål i hjärtat eller en klump i halsen.
Alla lever för ett litet antal människor och för att hitta sig själv, Jag kan inte säga att jag har hittat hela mig. men du har hjälpt mig brutalt mycket att hitta en stor del av mig själv, allt du har lärt mig och visat mig har satt sjupta spår.

HMPJ, jag älskar dig, mega mycket

Kommentarer
Postat av: emina

jag har varit med om samma sak. det finns ingen värre känsla, men det är bara att bita ihop! tiden går snabbare än vad man tror. kram

2009-11-15 @ 03:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0