RIGHTNOWW

SKOR: svarta skor, converse eller dr martens
SNEAKERS: Converse
JEANS: gina tricot eller h&m...
T-SHIRT: jag vill ha en acne eller en Alexander Wang. annars har jag mest från gina,h&m och
UNDERKLÄDER: h&m
VÄSKA: älskar min antika skinn väska från min mormor
PLÅNBOK: en svart lack med guld dragkedja
SOLGLASÖGON: fake clubmasters och pappas gammla Ray-Bans.
KLOCKA: none!
SMYCKEN: finger ringar och mitt tunna guldhalsband från min pojkvänn
TV: min lilla tjocka älskling på mitt rum
MOBILTELEFON: en W880i och en S500i, en telia och en comviq.
MP3: en lila ipod nano.
DATOR: familjens gemensamma stationära.
SMINK: Mascara, Lite foundation och Rouge
ANSIKTSKRÄM: the body shop
DEODERANT: nivea
TANDKRÄM: sensodyne
SCHAMPO/BALSAM: ja är såHÄR ointresserad
TVÅL: body shops musk tvål
MINERALVATTEN: ramlösa mango
BRÖD: rosängens ekologiska med valnötter eller mor annas krispkubb.
MAT: jag har en passion för ungsrostade rödbetor med viktlös creme.
GLASS: salt laktris. så himmla gott.
GODIS: Choklad !11
SÄNG: jag fick en ny när jag fyllde 16, 120. underbar.
LAKAN: helvita med helvitt täcke,en vit kudde och en randig kudde. WHY?
FRISÖRSALONG: louise H
DAGSTIDNING: nerkes allehanda. (haha)


Kommentarer
Postat av: Kenza

Du har stavat fel på tidiningen.

Det stavas Nerikes Allehanda.

kraamkraam!:))

2009-10-12 @ 16:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0