Q1


Vad lyssnar du på  just nu?
började- Vampire Weekend – Run slutade-Andreas Grega – Världen är elak
Vad tror folk om dig?
jag vet inte. jag försöker vara glad,trevlig och lätt att umgås med.
Var bor du?
in le pennybridge. haha
Hur mycket lägger du ner på kläder varje månad?
hmm,, 1000?
Hur imponerar man på dig?
åh, man ska vara rolig, finurlig och egen. att vara rolig och öppen är viktigast.
Brukar du skratta för dig själv?
haha ja,, mim favorit syssla.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
''jaja, okej. jag ska också träna. vi hörs!!''
Brukar du bli för full?
nene, alkohol e lol
Antal timmar sömn i natt?
vet inte när jag gick och la mig, men vaknade 09.15
Sov du hemma?
nene
När mår du bra?
när det är vår, mina vänner mår bra och jag känner mig bekväm och kär
Klädesplagg du aldrig skulle ha på  dig?
vita byxor och numera skinnbyxor. (jag har ett par i garderoben men honestly, det är inte snyggt på nån.)
Vad saknar du?
pfff, hemlizzzzzz haha
När brukar du oftast gå och lägga dig?
mellan 11 och 2.
Är du blyg?
hm, tror jag blivit mer öppen senaste året!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
JAAAAAAAAAAAA, klart!!! min första kärlek var verkligen det!
Har du spytt offentligt?
mja,, en gång när jag åkte lillalisebergsbanan. he he he
Har du åkt polisbil?
nene!
Är du bortskämd?
ja. jag har ju tak över huvudet och tillräckligt med mat för att bli mätt varje dag.
Vad gör du i morgon?
eh,,, gå upp halv sju ta bussen till skolan läsa historia och sitta ute i solen med cola light
Vad är det värsta du vet?
när man hoppas på något som spricker. eller när man bestämt något så blir det inte så.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
eh..typ..nästan 500?
Ska bloggare vara bra förebilder?
nej. jag läser bloggar för att få insperation för att kunna uppleva det mesta av mitt liv inte för att se upp till nån annan.
Vad är det finaste du fått?
jag fick ett guldhalsband av min första pojkvän en gång. så himla fint!
Vad skulle du göra om du vann 215 miljoner?
resa,shoppa och donera pengar till bl.a. röda korset, UNICF, hjärt&lungräddningen och andra viktiga organisationer.
Vill du gifta dig?
ja absolut! om jag hittar någon jag vill leva med till och efter döden och tills världen går under
Vill du ha barn?
ja det vill jag, jag unnar varenda lilla spermie att få leva det är underbara livet.
Solar du ofta?
haha, bara när min mor tvingar mig att ligga still på sommrarna.
Är du bra på att laga mat?
äger!!!
Tror du på ett liv efter döden?
jag tror på att leva för att leva och inte för något annat
Vad kommer du aldrig blogga om?
desperata inlägg om att det inte finns nån fest och att jag vill dö, vill man dö ska man ta tag i sitt liv, inte blogga!
Har du någon testat narkotika?
nej
vad gör du på en vanlig vardag om 5 år
då är jag 22, då är jag i Afrika och volontärarbetar. Bidrar med mat,utbildning,kläder och pengar till människor som behöver de mer än jag. och hoppas jag är kär!


Kommentarer
Postat av: maria

hur fin blogg som helst

2010-04-19 @ 17:36:04
URL: http://mkms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0