när jag var rädd, det var några minuter efter att du släppt min hand å du som alltid varit där vid min sida, ångesten är det enda som sliter mig itu

Igår var jag på klassfest med min gamla klass, det var svinkul. Har inte haft så kul på länge. vi dansade på en brygga och grillade intill småtimmarna, vissa låg ner och andra dansade konstant hela natten. Ikväll tänkte vi fortsätta äventyret skall säga hejdå till en vän som åker till Grekland i en månad, träffa lite goda vänner och sedan ska vi styra lite te på min terrass.

att vara 16 och fri är det bästa som finns, ibland känner jag för att gråta. då gör jag det. men jag har aldrig förstått om jag gråter av lycka eller av sorg


-e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0