1 Maj-helgen, bästa på länge




Den här helgen har varit helgrym, i fredags fick vi sluta tidigare på estet åkte hem med 2 fin fina vänner kvällen gick snett lördagen träffades jag och Chan sen åkte vi till kumla hade det fint träffade en så mysig chey sov åkte hem med första bussen lagade indiskmat 10.00 på morgonen och låg på terassen hela dagen med musik och pojkprat.

Jag älskar mina vänner och mitt liv. förstå hur mycket vi har jämfört med alla andra? du sitter ju vid en dator, du har vänner, familj du har oss alla medmänniskor ryck upp dig alla ska vi lyckas här i livet. -hugs

Kommentarer
Postat av: Stina

exactement!!!!! du får komma förbi och säga hej hihih

2010-05-27 @ 21:39:37
URL: http://fubu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0