guess who just asked me to prom!

Idag: vaknat,ätit,tv,twilight. Imorgon: skola?
Humör just nu:
 trött&lat Stjärntecken: jungfru
Väder: typ, kallt, snö!. Bästa egenskap: pratigSämsta egenskap: tonns. Favoritmånad: augusti Tv eller film: tv Bok eller tidning: det är som att välja mellan glass och godis.Bar eller nattklubb: Hemmafest.
Arbete eller skola: skola. Morgon eller kväll: eftermiddag Klädsel just nu: svartamysbyxor&grönt linne. Sällskapsspel eller tvspel: hate it both
Kramas eller pussas: glass eller godis?  Promenad eller bio: either  Godis eller snacks: candy .Byxor eller kjol: byxor!Senast sedda film: twilight just nu Barn: kan vara läskiga och sjukt underhållande Djur: min hund Stamgäster på din blogg: haha, typ.mina vänner? Förhållande eller singel: förhållande!. Fotboll eller hockey: Pest eller Kolera. Kärlek eller vänskap: går inte att skilja åt.Glasögon eller linser: either!Storstad eller småstad: i like big buts and i can not liie!! Stökigt eller städat: städat på mitt vis. Restaurang eller hemlagat: hemma! Jacka eller kappa: varmt är prio ett
Hus eller lägenhet: hus, stupid! Brun eller blek: BLEK!. Favoritbutik: naturkompaniet!!!!!!!! bästa jackorna jag svär.
Favoritnöje: Umgås och ältaHänder eller fötter: fötter är läskiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0