ALEXWANG//RESORT//2010


www.style.com genom karoline
PISSBRA !!
jag älskar jackan till höger, och flickan är otroligt vacker.

update: ja, ja lever.
jag är i vår sommarstuga, äter jordgubbar,solar sönder,badar i sjön,spelar volleyball,lyssnar på gammla sommarplågor,spelar kort,smsar med vänner i stan och myser i stora tröjor med otvättat hår under infravärme .
jag har hatkärlek till sommaren, speciellt till staden och sommarstugan.
det är hopplöst att vara i stan, det är liksom ingen idé, det är på tok för varmt och inte en pöl så långt ögat når,
på landet är det rätt dött fast ganska skönt ibland. läser lite bloggar och drömmer om kläder.
på måndag åker jag till gotland med min bästavänn. 
jag uppdaterar så fort jag kan, för jag älskart. 

VI HÖRS!
 

Kommentarer
Postat av: patti

det hele ser rigtig fedt ud! love, love, love

2009-07-04 @ 13:42:37
Postat av: malin

läckert!

2009-07-31 @ 01:05:07
URL: http://smurfette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0