BASKETBALLGAME





1.jag2.anna3.basket4.vi

basket match med fina anna förra veckan, otroligt mysigt
idag har jag varit hoss doktorn, lunchat med familjen och träffat min pojkvänn en snabbis. i morgon ska jag pau,channie och saleen sitta på cafeer i timmar och disskutera viktiga problem.

Doktorn gick bra. Super gulligt läkare, han var ny examinerad och väldans nervös.
Trevlig som tusan och vi när mamma lämnade rummet började vi babbla om gymnasier och olika program.
Han gick tydligen också på karro och efter det lite mer avspännda samtalet var det inte alls lika nervöst att göra massa konstiga hjärt,hjärn och nervsystems kontroller.
tusen credits till honom, för mig med läkar skärck var det värt.

senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0