STHLMWITHMYBF




HÖSTLOOV! jaa !! syster ringde mig vid åtta ja vaknade gick upp åt frukost lätt fil med special K röda bär-favorit for sure.
Nu sitter jag och vill boka biljetter till Stockholm i morgon. undra vad min pojkvänn skulle säga om ja skulle smsa ' jag har bokat biljetter åt oss till stockholm imorgon.' han skulle nog bli lite förvånad. hoppas han kan. det finns bara sex biljetter hem. skynda skyna älskling.
puss+++

update: Jädrar i min lilla låda också. inget sthlm för oss i morgon mamma ringde just och jag har fått tid hoss en special läkare som man inte kan avboka utan nått papper på att man verkligen inte kan. bajs.
så nu ska jag entligen få reda på vad som orskar att jag bara svimmar lite då och då. senare!.

Kommentarer
Postat av: lovisa

din blogg var ju finfin! puss

2009-10-26 @ 18:59:01
URL: http://kisskissbangbang.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0