UPDATE

Idag fick jag en email adress till min tyska pojke som kommer till mig om ungefär en månad ganska precis.
Han har inte svarat än och allt jag vet om honom är att han heter Max och bor i hannover.
intressant.

Jag är nog besatt av facebook. sorgligt nog. att det kan gå såhär långt. jag känner ett behov av att titta till min facebook hela tiden. att se om någon har kommenterat eller gillat något. hemskt.

Jag är pank. för första gången i mitt liv.
Jag har aldrig har under 200 kr på mitt konto. aldrig.
nu låter jag bortskämd men det är inte så. ja är bara så ovan att jag gör av med pengarna,
alla pengarna.

Jag vill shoppa, obegränsat och sanslöst.
Galet mycket och utan en budget. svarta och gråa plagg, allt det där som alla andra också vill ha. Vadderingar,Transparent,Glitter, Grovt stickat och metallic.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0