WHAT_I_LIKE

Skor dr.martens, helsvarta converse eller låga marinblåa eller vita converse. eller dessa i mina drömmar.
Väska axelremsväska. små i brunt läder eller stora i svart fejkskinn. alex wang är en dröm här.
Jacka jag älskar min fjällräven jacka! men min skinnjacka och min kortakavaj är också fina.
Halsduk/mössa jag älskar stora svarta halsdukar, virade runt halsen och senn ett varv över huvet. och tajta-svarta AW insp. mössor.
Jeans svarta stuprör .lever.jag.typ.i.
Shorts korta jeansshorts eller svarta höga vintage levis.
Kjol
never.
Klänning typ aldrig. dock är jag attraherad till tajta,svarta långärmade med fin rygg.
Toppar svarta eller gråa.. helst med fina detaljer runt axlarna men simpla och lite tajta.
Koftor
jag har svårt för koftor/hoodisar, men tjocka stickade, långa. eller tunna i bomull. helst midjekorta. 
Solbrillor clubmasters!!! töntigt nog är jag fortfarande svag för wayfarers.
Smycken mitt älskade tunna guldhalsband från min pojkvänn. dock skulle jag vilja täcka mina fingrar i slitna silverringar.
Färger svart och grått.
Typiska kännetecken svarta stuprörsjeans och simpla tröjjor med fina detaljer.

NIGHTY !


Kommentarer
Postat av: saleen

tja, asså jag älskar din blogg jätte mycket liksom !! hehehehehhehehe

2009-10-04 @ 01:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0