workout/supriseparty/sleepover

hei. just hem kommen från en överrasknings-födelsedags-fest med några fina vänner.
Nu sitter jag på sängen och Channie är inne på badrummet och fixar, hihi antingen går vi nu ner och äter oss till döds eller så somnar vi nog på sängen ganska snart. min hund snarkar brevid mig. gullet.

Nu vet jag hur det är att vara utan dig, jag saknar dig något så otroligt att vi inte har lärt oss att uppskatta varandra under tre asbra/jobbiga/roliga/sega/kärleks&hat fyllda år är mysko.
För jag tycker nog verkligen om dig. verkligen. för jag nu tänker jag på dig mycket oftare, kanske behövde vi vara space? tycker om dig. kram

nu har Channie vattnet på gullt sprut, antingen kissar hon eller så tvättar hon ansiktet. snart kommer hon nog. ehe!!!!!!!!! ger er en bild på asfina tjejer sålänge. -hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0