when I grow up, I want to be a forrester run through the moss on high heels

'
I helgen har vi suttit i channies fönster

druckigt sjuka mängder galet gott te


Channie berättade om när hon var liten och bodde i USA, en argentur ville använda henne. inte så konstigt ju


dagen därpå gick vi upp på stan, till bibblan och hyrde lite böcker var. Channie läser nästan bara kärleksböcker och jag hyrde en bok och olika politiska ideologier, en om femenism och KENT boken. helt underbart.

senare rörde vi oss mot Saigon, Channie åt

vår favorit rätt, wokade nudlar med kyckling. fast jag äter alltid utan kycklingen. grönsakerna är så mycket godare.

det här är varför jag älskar channie, för att båda alltid petar ur paprikan och för att vi alltid tänker samma saker, för att vi har samma smak, för att vi skrattar åt samma saker. för att vi kan sitta tysta i timmar. för att vi hjälper varandra genom jobbiga stunder och även när jag gråter får hon mig att skratta. och lite för att hon har världens mysigaste rum.


efter lunchen började det regna, så vi småsprang hem till Channie igen, kokade en kanna te och satte oss och pratade i några timmar till.

-e


Kommentarer
Postat av: channie

åh vännen. du är helt helt helt underbar verkligen. I LOVE U. puss

2010-06-27 @ 20:36:34
URL: http://ohlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0